niedziela, 3 marca 2013

Zimno...

R: Ale zimno. Dlaczego nie wychodzimy na dwór?
V: Bo nie masz zimowych ubranek.
R: Dlaczego?
V: Bo dopiero zamawiam.
R: Czuję się jak na starym, spalonym w pożarze zdjęciu. Chciana, ale nie kochana.
V: Ale ja cię kocham.
R: To dlaczego mam tylko jedną parę butków?
V: Już ci mówiłam, że nowe zamawiam.
R: A ja mam zmarznięte stopy...
    ...i wysuszone ustka.
V: Nie prawda w stopy i ustka wcierasz sobie tony kremu.
R: Nie prawda! <3
    A tak w ogóle  nie uważasz, że jestem słodka.
V: Tak jesteś słodka. A ty nie widzisz jak się uczę?!
R: Nie. Bo ty oglądasz "Elementary".
V: Nie prawda.
R: Prawda.
V: A co ty tak spoglądasz za okno.
R: Paznokcie oglądam.

V: Acham... Wiesz, że jesteś dziwna? 
R: Wiem, bo za to mnie kochasz.
<3 <3 <3 <3

 


5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Julcia babcia jest z Ciebie bardzo dumna i za to wszystko Cię bardzo kocham










      Usuń
  2. Super jest jej w tym wigu <3 Moc Żula Rudego XD

    OdpowiedzUsuń
  3. I ♥ Rose w rudym wigu!! Awwww

    OdpowiedzUsuń
  4. weź coś dodaj, bo każdy coś dodaje, a ty nic. weź wykasuj bloga jak go prowadzic nie chcesz -.-

    OdpowiedzUsuń